Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Blog

Blog

Cukorbeteg diéta, fogyókúra vagy egészséges táplálkozás – bármelyik étrendet is követed, a finomított répacukor biztosan nem illeszkedik bele. Ma már számos természetes édesítőszer közül választhatsz, melyek egészségesebbek a cukornál, alacsony a glikémiás indexük és kalóriaszegények is. Melyikről mit érdemes tudnod ahhoz, hogy számodra a legmegfelelőbbet válaszd? Ezzel az összeállítással szeretnék segíteni Neked eligazodni a különféle édesítők között.

 

A kókuszzsír alapvető élelmiszer kell, hogy legyen a konyhádban, ha pajzsmirigy alulműködést vagy pajzsmirigy túlműködést diagnosztizáltak nálad. A kókuszzsír kiváló gyógyír a pajzsmirigy számára, mert kedvezően befolyásolja a pajzsmirigy hormontermelését.

A pajzsmirigy betegségek gyógyszeres kezelése mellett a beteg is sokat tehet állapotának javulásáért. Tudatos odafigyeléssel és étrendi változtatásokkal a terápia hatékonysága növelhető - mondja Bérczi Judit endokrinológus szakorvos.

A zsírok évekig az első számú közellenségnek számítottak. A finomított cukorral kapcsolatban legfeljebb a fogszuvasodás és az elhízás veszélyeit szokás emlegetni, holott a tudósok már régóta csak „fehér méregként” emlegetik. Vajon melyik a nagyobb ellenségünk: a zsír vagy a cukor?

Általánosságban elmondható, hogy majdnem minden nő panaszkodik valamilyen fájdalomra a menstruációja alatt. A legtöbb gyötrődést a nők jelentős részénél, a menstruációs görcs okozza. Számtalan módja van annak, hogy természetes megoldásokkal enyhítsd a menstruációs görcsöket és az ezzel járó fájdalmat. A gyógynövények mellet számos más természetes módszer, étel és vitamin is segíthetnek. Most elárulom, hogy mi az az 5 fantasztikus élelmiszer, amelyek enyhítik a menstruációs görcsöket.

Táplálkozási tanácsok epebetegeknek és epeműtéten átesetteknek Dr. Horváth Gábor hepatológus szakorvostól.

Biztosan te is szereted a fagyit. A legtöbben így vagyunk ezzel. De azt tudod-e, hogyan készítik és valójában mi van benne? Meg fogsz lepődni, ha megtudod!

A méz évezredek óta fontos gyógytápláléka az emberiségnek. Nem véletlenül. Tele van ásványi anyagokkal, vitaminokkal. Az egyes mézfajtákat különböző betegségekben kiegészítő kezelésként alkalmazhatjuk. A méz a legtermészetesebb és leghatékonyabb immunerősítő és gyógyító "étrend-kiegészítő".

Tudtad, hogy bőröd napsugárzás elleni védelmét nem csak a naptejek biztosíthatják? Számos olyan étel van, amelyet ha rendszeresen fogyasztasz, csökkentheted az UV sugárzás káros hatásait, és megelőzheted a napégést.

Az erős immunrendszer az alapja a kórokozók elleni védelemnek, beleértve a baktériumokat, vírusokat, gombákat és más élősködőket. Ezért egész évben fontos immunerősítő ételeket fogyasztani, de különösen a hideg időben és influenza szezonban.

Mire jó a chia mag? A méltán népszerű chia mag rendkívül széleskörű táplálkozási és gyógyászati előnyökkel rendelkezik. Kiváló esszenciális zsírsav forrás és nagyszerű kiegészítője az egészséges étrendnek. Ha fogyókúrába kezdesz, mindenképpen próbáld ki!

Valljuk be, a köles nem hangzik valami izgalmasan. Nem az az alapanyag, aminek a zacskójához mágnesként hozzátapad a kezünk a boltban (mint mondjuk a csokiéhoz), és feltétlenül meg kell vennünk. Pedig, ha egyszer kipróbálod, rájössz, mit hagytál ki! Ha csak egy-két egészségügyi előnyét említjük a kölesnek, messze járunk az igazságtól. A köles előnyei nem állnak meg annál a ténynél, hogy egy lúgos és gluténmentes, tápanyagban gazdag gabona. Ha szeretnél egészségesebb étrendre váltani a megszokott félkész vagy gyorséttermi ételek helyett, akkor a köles kitűnő választás arra, hogy beilleszd az étrendedbe!